icon_tantelouise

Klagen mag

U bent niet helemaal tevreden, en dan? Zorgverlening is mensenwerk en dan kan het best eens voorkomen dat de dingen niet helemaal (of misschien wel helemaal niet) naar wens verlopen. Dan mag u dat best laten weten. Sterker nog: graag zelfs! Want klagen mag. En ook al heeft dat bij veel mensen een negatieve klank en wordt het al gauw gezien als zeuren of mopperen, wij kunnen er wel wat van leren. En zo misschien onze zorg nog verder verbeteren.

Als u iets dwarszit, moet u dat vooral laten weten. Misschien stoort het u dat uw kamer niet goed is schoongemaakt of vindt u dat een medewerker u onheus bejegent. Vaak kan een gesprek met een teamleider of de locatiemanager helpen en is het probleem snel opgelost, maar als dat niet zo is, wat dan?

U kunt een beroep doen op de klachtenfunctionaris. Die luistert, denkt mee over een oplossing en wijst de weg als u toch officieel een klacht wilt indienen bij de klachtencommissie. Voor alle duidelijkheid: de klachtenfunctionaris is onafhankelijk en dus niet in dienst van tanteLouise. En ook goed om te weten: ze is altijd bereikbaar, via telefoon of e-mail: klachtenfunctionaris.tl@gmail.com

Wilma Maas
T 06 14 496 253