homepage.label

Hallo, waar kunnen we u mee helpen?

Klagen mag

U bent niet helemaal tevreden, en dan? Zorgverlening is en blijft mensenwerk. Dan kan het best eens voorkomen dat de dingen niet helemaal (of zelfs helemaal niet) naar wens verlopen. Dan mag u dat best laten weten. Sterker nog: we horen het graag als er iets niet goed gaat. Daar kunnen we van leren en zo onze zorg verbeteren.

U kunt het beste eerst het gesprek aangaan met de medewerker, teamleider of locatiemanager. Vaak is het probleem dan snel opgelost. Als dat niet zo is, dan leest u op deze pagina welke stappen u kunt zetten.

Klacht indienen

Heeft u een klacht, en komt u er niet uit met het zorgteam? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Het is ook mogelijk om direct een klacht in te dienen bij de raad van bestuur van tanteLouise of de externe regionale klachtencommissie.

Downloads

Meer informatie over de procedure leest u in de regeling en de folder.

Klachtenregeling Folder

Klachtenfunctionaris

Even voorstellen...

U kunt een beroep doen op de klachtenfunctionaris. Die luistert, denkt mee over een oplossing en wijst de weg als u toch officieel een klacht wilt indienen bij de klachtencommissie. Voor alle duidelijkheid: de klachtenfunctionaris is onafhankelijk en dus niet in dienst van tanteLouise. De klachtenfunctionaris heet Wilma Maas en ze is bereikbaar per mail via onderstaande button, of telefonisch via 06-14 496 253.

Wilma Maas